Ik leef nog!(of weer) - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Anne Veth - WaarBenJij.nu Ik leef nog!(of weer) - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Anne Veth - WaarBenJij.nu

Ik leef nog!(of weer)

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

27 Augustus 2015 | Thailand, Ko Samui

Hoi allemaal,

Even een kort berichtje om te laten weten dat alles goed gaat en ik veilig ben aangekomen. Ik heb nog geen computer gevonden en eigenlijk ook nog geen zin gehad om naar een internetcafe te gaan dus ik typ nu even op mn mobiel. Daarom kan het zijn dat sommige woorden niet kloppen ivm autocorrectie haha.
De reis Was heel vermoeiend. Ik had de avond van te voren natuurlijk amper geslapen en de reis zelf duurde ook iets van 26 uur. Toen ik aankwam Was ik zo kapot dat ik wel kon janken haha.
Maar afgelopen dageb voornamelijk even bijgeslapen. Gisteren uit geweest dus mijn eerste kater Is ook n feit, het warme weer helpt ook niet echt mee om me beter te voelen haha. Iedereen gaat naar de full moon party zaterdag maar ik ga zaterdag richting het noorden. Ik heb geen zin om naar full moon party te gaan omdat het zo ontzettend druk Is en super duur om te komen en te verblijven.
Verder heb ik nog niet veel gedaan omdst ik dus zo moe Was, en nog steeds dus ben door die kater. Maar gisteren een tourtje rond het eiland gedaan Was wel prima maar eigenlijk vind ik het eiland niet echt leuk. Heel touristisch...
Waar ik aan moest en nog steeds moet wennen Is de hitte, maar vooral de manier waarop hier wordt omgegaan met dieren:( mensen die op olifanten rijden voor toerisme en apen die worden gebruikt om toeristen te trekken. Voor de rest zijn de thai heel vriendelijk, echter wel ontzettend gericht op t feit dat je een wandelende portemonnee bent haha.
Nou ik laat snel weef weten en schrijf wat uitgebreider als ik in een internetcafe ofzo ben!
Doei Doei en liefs

  • 27 Augustus 2015 - 12:43

    Anne:

    Ha An! Goed om te lezen dat je een beetje bijgekomen bent, op het feit dat je dus brak bent na! Hoort er een beetje bij zou ik zeggen. Ik ben benieuwd naar alles!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Samui

Anne

Actief sinds 27 Juli 2015
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 9293

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2015 - 02 Januari 2016

Azieeeee

Landen bezocht: