Nog vier weken! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anne Veth - WaarBenJij.nu Nog vier weken! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anne Veth - WaarBenJij.nu

Nog vier weken!

Blijf op de hoogte en volg Anne

27 Juli 2015 | Nederland, Nederland

Hoi allemaal,

Zoals veel van jullie wel zullen weten vertrek ik over vier weken naar zuid oost azie om daar bijna vijf maanden te gaan backpacken, al weet ik nog niet precies hoe lang want ik heb een flexibel vliegticket! Ik heb er natuurlijk veel zin in en om het wat makkelijker te maken iedereen op de hoogte te houden houd ik deze blog bij, ofja dat probeer ik dan ....
groot deel van de voorbereidingen zijn al rond al moet ik nog wel wat belangrijke dingen regelen zoals een reisverzekering!en natuurlijk het afscheid van groningen is al geweest... dit was een gekke ervaring, wetende dat als ik terug kom in januari ik in utrecht zal gaan wonen ipv groningen (over utrecht gesproken, als iemand vanaf februari n kamer weet....)
Ik hoop dat ik de discipline kan opbrengen om een blog bij te houden(toen ik au pair was in parijs kwam ik niet verder dan een blog).

Ik ga de weken aftellen:) op 23 augustus zal ik vliegen naar bangkok !

Liefs,
Anne

  • 19 Augustus 2015 - 18:17

    René Van Gurp:

    Anne, heel veel plezier in Azië en ga ervan genieten. Misschien wat laat, maar Joris en Sanne zijn ook vijf maanden weggeweest, misschien kunnen zij je nog advies geven als je dat wil.
    Geniet er in ieder geval van

  • 23 Augustus 2015 - 20:19

    Evert-Jan:

    Sawadee Anne,

    Maak er n geweldige tijd van! Nu eerst veel plezier op Koh Samui en wij lezen wel waar de reis je verder allemaal brengt!

    Groeten van Hank & EJ

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Anne

Actief sinds 27 Juli 2015
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 9315

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2015 - 02 Januari 2016

Azieeeee

Landen bezocht: